Saturday, December 18, 2010

SOMETHING NEW

that my second blog after the FUCKER
has changed my late pasword . .
HUHH
sungguh kesal sekali dngan tindakan die
it ok . .
nasib baik tuhan jadi kan aku nie
seorang yang sangat bersabar dengan tindakan setiap
 manusia. . .
the FUCKER mesti bersyukur
sebab aku x cari gaduh . .
aku cam nk cabut cabut limpa die   . .
anta kat hospital pakar ampang puteri  . .
sedekah kat die  . .
baru padan muke die  . .
da la  . .
aku x nk cari gaduh . .
ape ape hal face to face drengan aku k . .
jgn nk cemar name owg   . .
btw aku nk ucap time kasih gak la bb da
bntu tok wat blog yg x seberape nk jadi twu k . .
something yang mcam x de mase depan twu  . .
alallalaa . . .
tercakap pulak . .
but i always forgive to any one yang
da wat aku sket ati or what k .

No comments:

Post a Comment