Thursday, December 23, 2010

MY LIFE

HALO-O to all blogger ! that my second post for today . .this my life . .hidup aku bermula dengan penyatuan air mani dan ovum . .dan menjadi segumpal daging seterusnya seorang manusia yang lengkap tanpa cacat cela ..aku bersyukur sebab dapat sebuah keluarga . .MAK ,ABAH, KAK LONG, KAK NGAH, SYAFIQ  dan IRA . .mereka pelengkap hidup aku hingga sekarang . .tanpa mereka my life is nothing . .hidup aku dicerah kan dengan manusia yang memahami . .AFIQ, HAILMI, AEN, . .diorang penyeri hidup aku . .aku manusia yang mudah putus asa . .aku mudah berserah kepada takdir . .hidup aku bagai lalang yang ditiup angin . .LINANGAN AIR MATA sudah menjadi PERMAINAN aku. .KESENGSARAAN hidup sudah menjadi EPILOG hidup aku . .KESETIAAN sudah menjadi TEORI . .KEPERCAYAAN sudah menjadi LALUAN PERSAHABATAN ..aku hidup bergantung pada kesetiaan ,kepercayaan seseorang . .aku mahu hidup seperti manusia yang bebas . .SAHABAT !mereka adalah cahaya dalam hidup aku . .aku tidak mampu untuk menerima kenyataan . .mereka segalanya dalam hidup aku . .mereka adalah orang penting mengajar erti kehidupan pada aku . .aku tidak mahu kehilangan mereka . .ayat yang selalu aku dengar "WALAU APE POWN YANG TERJADI KITE TETAP KAWAN" . .ayat yang sering diungkap kan. . aku akan pegang janji tu . .thanx coz' be a part of my life . .

No comments:

Post a Comment