Saturday, December 18, 2010

16/12/2010

hari nie hari yang mendebarkan . .
takot cm nk SPM seyh . .
padahal nk ujian undand undang je  . .
huhh . .
aku takot giler deyh . .
menggeletar satu badan aku . . .
gile la  . .
aku dpt giliran yang ke 1084 . .
cm ORANG SAWAH lagi aku . .
lame seyh . .penat +gementar  .. .
tingtong . . "1084"
adoh . .alamak  . .
sampai pulak giliran aku neyh . .
nape x owang laen dulu .  .
"tadi bukn maen beria kate lmbt sngt . . "
aku pown pegi kaunter . ..
kakak twu ckap  .
"adik ad smart card ?"
aku pown bagi . . "nah kak ."
"die pown bagi fingerprint kat aku . .
ala bnde nie  . .cube la bagi makanan ke ape ke  . .
die cakap "letk ibu jari kanan adik kat sini ye "
aku pown letak la . .
halamak . .
tak boley bace pulak cap jari aku  nie . .
k la cube lagi skali  . .
hahaha bole pown . .
"adik dok kat situ k . . "
"kanan sikit. . .k janagan gerak"
klik . . .da siap die amek gmbar aku . .
"adik dok meja number 2 k . .
kategori owg awam"
aku pown mcok dan buat ape yang disuruh . . .
tik tok tik tok . .
jam tangan aku tros berbunyi . .
hala cepat a . . aku pown selesai menjawab . .
dengan pantas aku menekan ye tanpa semak semula . .
then kuar la keputusan . . .
hatoiyai !!
kat situ tulis
markah :39
markah lulus :42/50
keputusan :gagal . .
hahaaaaaaa
sial la . . .  . .
dengan sbak + sedih . .
hahahaha
aku gagal la . ..
cm ne nie  . . .then aku pown booking tok ari ahad . . .
haMPa la.. . 
x pe aku akan wat yang terbek tok ahad nie . .
k la ahad nye cite nati la k . .
aku da penat nie . . cau
wasalam . . .

No comments:

Post a Comment