Saturday, December 18, 2010

18/12/2010

nie aku nk sambung mase 16/12 punye . . .
hari nie aku dtg myEG dengan harapan nk lulus  . . .
alaaaa!!!
x bukak lagi la. . .
aku pown tugu . . .
tugu punye tugu da bukak pown..
halala . .
macam anak kambing pulak dowg mcok pintu  . .
aku skali la twu  . .
hoich!
aku amek giliran then dpat la giliran 1010 . .
huhh. .
awal giler kan . . .
ding dong!
1010 . . tibe giliran aku . .
cm ari twu gak  . .
pegi jmpe akak twu ., . .
pndek kn cerite  . .
aku pown mcok bilik test twu . .
then duduk la kt meja number 3 yang telah diarahkn . .
aku selawat banyak banyk cm mak aku suruh tadi . .
dengan tekun dan tawaduk . .
dengan pantas mase berlalu dan akhirnye selesai suda!
aku dengan teragak agak nk tkan butang "ya" , ,
was was seyh . .
nak tak nak tak nak . .
ala kne jugak la . .
tak nak buley ?
kne la. . .
aku trus tekan dengan hati gelisah . .
terpampanglah
markah :47
markah lulus :42/50
keputusan :lulus
hahh . .hoooreeeey ..
 yeah yeah aku lulus
yeah yeah aku lulus . . .
akhir nye buat kali ke dua  . .
FUHHH!
lega seyh . .
aku lah keluar dulu dengan kejayaan  . .
sedangkan orang yang first mcok tadi twu pown
masih terkelu nk  menjawab . .
hahaha
rasekan macam aku rase . . .
da la . .aku da lulus . .
yes . .
k la . . .bye  . .
arios  . .arigato . .wsalam . .
huhu

No comments:

Post a Comment